BATMAN İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
BATMAN EĞİTİM VE ARAŞTIRMA HASTANESİ
Kurumsal
Hastanemiz
Tarihçemiz
Kalite Politikamız
Amaç ve Hedeflerimiz
Misyon - Vizyon - Değerler
Hastane Yönetimi
Başhekimimiz
Başhekim Yardımcılarımız
İdari ve Mali İşler Müdürümüz
Sağlık Bakım Hizmetleri Müdürümüz
Destek ve Kalite Hizmetleri Müdürümüz
Müdür Yardımcılarımız
Selman BAŞARAN
Veysi KESKİN
Şahin MANAP
Emre GÜNEŞ
Nurettin IŞIK
Muharrem KIR
Organizasyon Şeması
İdari Birimler
Adli Sekreterlik
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Arşiv
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Ayniyat Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Bilgi İşlem
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Disiplin Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Ek Ödeme (Döner Sermaye) Birimi
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
Evrak Kayıt
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
İletişim ve Tanıtım
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
İstatistik
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
İş Sağlığı ve Güvenliği
Nasıl Gidilir?
Birim Çalışanları
İç Hat Telefon
SKS Kalite Yönetimi
Kalite Yönetim Birimi
Komiteler
Öz Değerlendirme Planı
Eğitim Planı
Sağlık Hizmeti Kalitesinin Geliştirilmesi ve Değerlendirilmesine Dair Yönetmelik
Sağlık Bakanlığı "Çalışan Güvenliği Genelgesi"
İyi Uygulamalar ve Poster Çalışmaları
Sağlıkta Kalite ve Akreditasyon Daire Başkanlığı Web Sitesi
Dış Kaynaklı Döküman Listesi
El Broşürleri
Eğitim ve Araştırma
TUEK
Etik Kurul
Girişimsel Olmayan Klinik Araştırmalar Etik Kurulu
Projeler
TGAP
TGAP Ofisi
Bilgi Güvenliği
Hizmet Binalarımız
Semt Polikliniklerimiz
Bayındır Semt Polikliniği
Hürriyet Semt Polikliniği
Ek Binada Verilen Hizmetler
Tıbbi Birimler
Kliniklerimiz
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Algoloji
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Acil Tıp
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Anestezi
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Beyin Cerrahi
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Cildiye
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Çocuk Hastalıkları
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Çocuk Psikiyatri
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Dahiliye
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Endokrinoloji
Klinik Hakkında
Doktor Çalışma Programı
Klinikten Haberler
Nasıl Gidilir
Sıkça Sorulan Sorular
Doktorlarımız
Özellikli Hizmetler
Dil ve Konuşma Terapisi
Rop Tanı Merkezi
İnme Ünitesi
Palyatif Bakım Merkezi
Talasemi Ünitesi
ERCP (Endoskopik Girişimler)
ESWL (Taş Kırma)
Anjio Ünitesi
Evde Sağlık Hizmetleri
KBRN
Anne & Bebek
Anne Dostu ve Bebek Dostu
Anne Sütünün Önemi ve Başarılı Emzirme Eğitimi
Doğum Salonu ve Bekleme (Doğum Salonu Hizmetleri)
Gebe Okulu
ROP (Prematüre Retinopatisi Tanı ve Tedavi Merkezi)
Suda Doğum Ünitesi
TDL (Travay, Doğum, Lohusa) Odaları
Tüp Bebek Ünitesi Androloji Laboratuvarı
Uzaktan Eğitim Gebe Okulu
Hizmet Birimleri
Diğer Tıbbi Destek Birimleri
Tıbbi Sosyal Hizmet Birimi
Organ Doku Nakil ve Bağış Birimi
Beslenme ve Diyet Bölümü
Hasta Hakları Birimi
Çalışan Hakları ve Güvenliği Birimi
Gebe Okulu
Diyabet Eğitim Hemşireliği ve Diyabet Okulu
Acil Servis
Servisler
Yoğum Bakım
Özellikli Birimler
Cerrahi Birimler
Dahili Birimler
Sağlık Turizmi
Sağlık Hizmetleri Ve Hekimler
Tedavi Paketleri
Sağlık Turizmi Birimi
Hasta ve Ziyaretçiler
Şehrimiz
Yönlendirme
Hasta Rehberi
Nasıl Randevu Alınır?
Ziyaret Saatleri ve Kuralları
Nasıl Muayene Olurum?
Muayene Saatleri
Hasta - Çalışan Hakları ve Sorumlulukları
Engelli Rehberi
Sağlık Kurulu Başvurusu
Refakat Politikamız ve Refakatçi Kuralları
Nöbetçi Eczaneler
Anlaşmalı Kurumlar
Bağkur
Emekli Sandığı
SGK
Randevu Al
Laboratuvar Sonuçları
Radyoloji Sonuçları
Satın Alma
Doğrudan Temin
Hastanemiz için plazmakinetik kalın ve ince kesici loop alımı .....pdf ( Bu alım güncellenmiştir)
BUZDOLABI ONARIMI
Hastanemiz için 9 adet avadanlık ve yedek parça alımı.pdf
4000 AMPERLİK TMŞ BAKIM ONARIMI
ULTRASONOGRAFİ YÖNETİM KONSOLU TRACK BALL-İMLEÇ DENETİM TOPU
KARBAKOL , FENİLEFRİN VE PROPARAKAİN MALZEME ALIMI
EL ALETİ VE CİHAZ YÜZEY DEZENFEKTANI HİDROJENPEROKSİT KÖPÜK
ECZANE DEPOSU İÇİN BEBEK MAMASI VE BESLENME ÜRÜNÜ ALIMI
SODYUM HİPOKLLORİT ÇÖZELTİSİ (SIVI KLOR)
PATOLOJİK ATIK KUTUSU
Açık İhaleler
YAKLAŞIK MAİYET
3 Kalem Tıbbi Sarf Malzeme Alımı (Diyalizör ve Solüsyon) için yaklaşık maliyet tesbiti.pdf
İletişim & Ulaşım
Anketlerimiz
Öneri ve Görüşleriniz
Ulaşım
Nasıl Gidilir?
Otopark Alanları
Harita
Halk Otobüsü Güzergah ve Durak Bilgileri
Hastane Merkezi
Bayındır Semt Polikliniği
Hürriyet Semt Polikliniği
Telefon Rehberi
Sık Sorulan Sorular
Hasta, Personel Şikayet ve Öneri Formu
Kurumsal
Hastanemiz
Kalite Politikamız
Kalite Politikamız
17 Ocak 2022
Kalite Politikamız
Sunmuş olduğumuz tüm hizmetlerde, hasta odaklı, güvenilir, bütüncül yaklaşıma bağlı, bilimsel ve etik standartlara uygun, sürekli iyileştirmeye dayalı, hasta ve hasta yakınına yönelik eğitim ihtiyaçlarını karşılayan, duyarlı ve iyileştirici bir ortam sunan ve bakımda mükemmelliği hedefleyen tıbbi bakım hizmetleri sunmak.
İş sağlığı ve güvenliği hizmetleri mevzuatlarına uygun, iş güvenliği kültürünün sürdürülebilir ve nitelikli gelişimi için çalışanlarımızın sağlığını ve güvenliğini tehdit eden faktörleri belirlemek, ortamdan kaynaklı enfeksiyonlardan korunmalarına yönelik önlem almak, sağlıklı ve güvenli bir çalışma ortamı sağlamak.
Hasta hakları mevzuatına esas alarak hastanemizde sunmuş olduğumuz hizmetlerde hasta ve hasta yakınının süreçlere katılımını sağlamak, dilek öneri ve şikâyetlerini değerlendirerek hasta memnuniyetini artırmak. Hasta memnuniyet düzeylerini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Bakanlığınızın yayınladığı klinik rehberlere uygun olarak tetkik istemlerin yapılmasını sağlamak, tetkik hizmetlerinin etkin ve verimli yürütülmesini sağlamak, tetkiklerin en kısa sürede tamamlanmasını sağlamak.
Kurumumuzca gerçekleştirilen sosyal sorumluluk projeleri çerçevesinde uygulanan programlarımız ile toplumsal farkındalık yaratarak, sağlık düzeyinin yükseltilmesinde fayda sağlamak.
Anne ve bebek sağlığı için, eğitim, bakım ve sunulan hizmetleri en üst düzeye taşımak, hastalarımıza normal doğuma yönlendirerek hastanemizde gerçekleşen primer sezaryen oranının Türkiye ortalamasının ve kurumumuzun bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak, normal doğum ve sezaryen sonrası anne ve bebeklerin yeterli süre tıbbi takip altında kalmasını sağlamak.
Bilimsel gelişmelere uygun etkin ve etkili sağlık hizmeti sunmak için çalışanlarımıza sürekli eğitim desteği sağlamak, çalışanlarımızın memnuniyet ve motivasyon düzeylerini yükseltmek için çalışmalar yapmak, çalışan memnuniyet düzeyini belli aralıklarda ölçmek ve gereken iyileştirmeleri yapmak.
Sunmuş olduğumuz hizmetler ile ilgili tüm mevzuat ve standartlara uyum sağlamak, çalışanlarımızda kurum kültürü oluşturmak. Hizmetlerimizi değerlendirerek tüm çalışanların katılımını esas alarak sürekli ölçüm ve iyileştirmeyi hedeflemek sürekli iyileştirme faaliyetlerinde bulunmak.
Klinik rehberlere uygun ilaç kullanımını sağlayarak antibiyotik reçete oranının Türkiye ortalaması ve bir önceki dönem değerinin altında olmasını sağlamak.
Bilgi güvenliği yönetim sistemi ile ilgili tüm mevzuatları uygulayarak, tüm çalışan ve paydaşlarla birlikte bütüncül bir yaklaşımla, riskleri yönetmek ya da etkisini azaltmak.Siber saldırı durumlarına hazır olmak ve hizmetin aksamamasını sağlamak.
SWOT analizleri yaparak yön verdiğimiz amaç, eylem, hedef ve planları belirli dönemlerde güncelleyerek, stratejik kararlarımızı tekrar gözden geçirmek değerlendirmek.
Yıl içerisinde kısa-orta vade planlarımızı gerçekleştirebilmek ve tamamlayabilmek için gerekli çalışmaları yürütmek. Uzun vade planlarımız için de gerekli çalışmaları yaparak, çalışmalar için gereken proje ve desteği sağlamak.
Kurumumuzun vizyon misyon ve değerlerinden ödün vermeden; sürekli eğitim ve iyileştirme faaliyetlerinde bulunan, hizmette üst düzey sağlık standartlarını yakalayan, gelişmenin yazılı, ölçülebilir ve kanıta dayalı olmasını sağlayan, mevzuatlara bağlı, etkili ve verimli sağlık hizmeti sunmayı
taahhüt ediyoruz.
×